Klaar is Case

header case Bakker Repair

06. Bepalen van de waardepropositie

Expertise: Research

Bakker Repair, een onderdeel van PON, is gespecialiseerd in reparatie, onderhoud en service aan roterende elektrische machines en transformators.

Vraag

De vraag van Bakker Repair was om haar huidige dienstverlening te voorzien van een duidelijke waardepropositie. Een tweetal studenten heeft, onder begeleiding van een Case coach, de opdracht volbracht. De studenten waren afkomstig van de Universiteit Utrecht (Science and Innovation management) en de Vrije Universiteit Amsterdam (Business Administration, specialisatie Entrepreneurship).

Oplossing

De oplossing volgens Case is een heldere procesbeschrijving in een gestructureerd eindrapport. Daarnaast heeft Case middels het CANVAS business model de waardepropositie van Bakker Repair geformuleerd en dit grafisch kracht bijgezet.

Resultaat

Het resultaat is dat Bakker Repair een concrete aanpak heeft ontvangen van Case om de dienstverlening te verbeteren. Hier kon Bakker Repair direct mee aan de slag.

Benieuwd wat Case voor uw bedrijf kan betekenen?

Neem contact op

case Bakker Repair image
klaar is Case
case Bakker Repair logo
Frank van der Flier
Communicatie verantwoordelijke
"Case heeft ons voorzien van een uitgebreide bedrijfsanalyse inclusief bijpassende kansen voor onze organisatie. Het vermogen van Case om mee te denken en de vernieuwende inzichten zijn voor ons van grote meerwaarde. "

Passende werkervaring en jezelf ontwikkelen?

Case voor talenten

Op zoek naar jong ambitieus talent?

Case voor bedrijven
Case

Case is een jonge en ambitieuze social venture die zich richt op de ontwikkeling van jong talent.